Propozycje zmian w applnk.

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Nie, 27 Cze 2004, 12:04:51 CEST

On Sun, Jun 27, 2004 at 01:20:09AM +0200, Tomasz Pala wrote:

> A ilu pakietów w Ac brakuje?

Nie wiem, z mojej listy już tylko około 30, z czego spora część to
gnustep (który wreszcie ruszy po dodaniu --enable-pass-arguments, bo
wcześniej nie działał bez /proca).

> Na jakiej zasadzie szły zlecenia? Bo taki iftop widzę, że dopiero
> wczoraj został puszczony.

Co kto chciał to puszczał.
Chyba tylko perle poszły jak leci, z późniejszym uzupełnianiem tego, co
nie przeszło w pierwszym przebiegu (a i tak nie wszystkie się zbudowały).