54321.spec

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Nie, 27 Cze 2004, 12:38:02 CEST

On Sat, Jun 26, 2004 at 07:12:49PM +0200, Krystian T wrote:

> Czy ktoś byłby tak dobry i zaaplikował poprawki do speca i w sources,
> które przesłałem wcześniej?

gotar wrzucił, ale parę uwag.

Dodane %dir powielało poprzednie wpisy i dołączało niepotrzebny plik.
Poza tym w specu był już od dawna błąd - binarka była instalowana do
katalogu /usr/share, który nie ma prawa zawierać plików zależnych od
architektury.
Poprawiłem, mam nadzieję, że przy tym nie zepsułem działania.

> Aha w specu zapomniałem zmienić revision.

revision się zmienia automatycznie, więc nie ma sensu ruszać.