Propozycje zmian w applnk.

Łukasz [DeeJay1] Jernaś deejay1 w nsj.srem.pl
Nie, 27 Cze 2004, 21:20:44 CEST

Dnia Sat, 26 Jun 2004 20:42:45 +0200
Piotr Szymański <djurban w it-zone.org> nabazgrał:

[blablabla o unsermake]
> Ogolnie kdepackage-template.spec ma wzorcowe %build i %install.
>
> (Może to dodać do PLD-doc devel-hints?)

Jakbyś mógł to dodaj, ja mam nadzieję przetłumaczyć całe devil-hints na
en_EN w przyszłym tygodniu, zoabczymy czy da radę...

--
Łukasz [DeeJay1] Jernaś
"PLD wspiera tych uzytkownikow, ktorym PLD dziala." - djurban