CVSROOT: users - dodalem jid'a, @pld-linux.org tez bylby mile widz...

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Nie, 27 Cze 2004, 22:03:39 CEST

Mariusz Mazur wrote:

> Jabber to gadanie. Dostępem do cvsa można coś popsuć. Trzymanie tych samych
> haseł to jest według mnie bardzo zły pomysł.

Mniej można popsuć niż Jabberem. Nagadasz dziwnych rzeczy ludziom z
listy (a liste mieć będziesz, bo jest na serwerze), a ludzie nie mają
niestety revision control i funkcji revert changes. :P

A tak w ogóle to Jabber jest SSLowany - mniejsza szansa na wyciek niż
przy plaintekstowym CVSie...

Ogólnie - nieważne, choć przydałby się jakiś jednolity interfejs userów
(listy/Jabber/CVS/strona itd). Gdyby tak autoryzacja certyfikatami SSL
działała wszędzie, a nie nigdzie...

--
z wyrazami szacunku,
Jakub Piotr Cłapa