thunderbird 0.7

Tomek Grzejszczyk T.Grzejszczyk w elka.pw.edu.pl
Pon, 28 Cze 2004, 10:53:05 CEST

Adam Gołębiowski wrote:

> U mnie proces budowania się rozpoczął. Możesz uruchomić:
> 	$ ./builder -D -v mozilla-thunderbird.spec
> I wkleić wyświetlone komunikaty?

Chyba czegoś nie rozumiem:
./builder -D -v mozilla-thunderbird.spec
wypisuje masę komunikatów, bo rozpoczyna kompilację. I do tego ma
włączone debugowanie skryptu. Mnie chodziło o to, że zbudowany
Thunderbird nie działa, co jednak na razie jest stanem normalnym, jak
napisano w innym poście.

Tomek Grzejszczyk