mono.spec i alpha

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Pon, 28 Cze 2004, 11:46:07 CEST

On Mon, Jun 28, 2004 at 11:33:12AM +0200, Jakub Bogusz wrote:

> exclude na razie, nie wiadomo kiedy naprawią.
>
> gacutil.exe nie działa, rzuca IndexOutOfRangeException, niestety nie

FYI: Zgaduje, że to z gacutil ma niewiele wspólnego -- gacutil to po
prostu jedyny .NETowy program uruchmiany w trakcie instalacji.

> wiem gdzie, bo, chyba z powodu nie działających trampolin
> (mono/arch/alpha/* - jest składany fragment w asemblerze, na którym
> czasami się wykłada z SIGILL (na lda gp,0(gp) - zamiast zera powinien być
> chyba jakiś offset, ale nie jest), a czasami nie), nie potrafi wykonać
> ToString na tym wyjątku.

Na razie dodali alphe do configure, więc może ktoś coś z tym robi :-)

> W wersji 0.96 po dodaniu -endian.patch gacutil.exe się wykładał na nie
> obsługiwanym typie w trampolinach (valuetype?).

valuetype to typy prymitywne (int, char, float) i struktury (w
przeciwieństwie do klas).

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith :: GCS !tv h e>+++ b++
: ::: Logic is a nice contrast to the Real World. :: UL++++$ C++ E--- a?