czcionki again

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pon, 28 Cze 2004, 12:03:44 CEST

On Sun, 27 Jun 2004, Marcin Doliński wrote:
> [...]
>
> To raczej powinno iść na pld-users-pl.

Niekoniecznie. Raczej tutaj, bo pytanie jest co zrobić, żeby takie cuda
się nie pojawiały po _świeżej_ instalacji (jak ktoś namiesza to już
zupełnie inna bajka...)

To była świeżutka instalacja - widziałem jak to wygląda: fonty były albo
~40px albo też ~3px. Fonty zainstalowane były. fluxbox.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski