Poszukuję archiwum tej listy

Pon, 28 Cze 2004, 12:37:18 CEST

On Monday 28 of June 2004 12:26, dziedzic w kei.pl wrote:

> A musi byc najnowsza wersja? Ten system byl naprawde rewelacyjny...
Wyjdzie jakiś problem z security i trzeba będzie wyłączyć bo nie będzie się
dało zaktualizować? Nie dziękuje.

> Problem z fontami powyzej byl juz nie raz poruszany i wiem ze byly jakies
> rozwiania na liscie....
mnogosearch będzie.

http://lists.pld-linux.org/cgi-bin/search.cgi, póki co goły interfejs jaki
udostępnia - będzie lepszy jak starczy czasu (+ integracja z mailmanem). Do
tego ma w konfigu wpisane by zindeksować nie tylko listy ale *.pld-linux.org.

--
Arkadiusz Miśkiewicz     CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org, 1024/3DB19BBD, JID: arekm.jabber.org, PLD/Linux