havner: java-blackdown.spec

Konopko Grzegorz btower w osiedle.net.pl
Pon, 28 Cze 2004, 15:09:58 CEST

Dnia niedziela, 27 czerwca 2004 22:59, havner napisał:

> Jesli moge cos zasugerowac, to wpierw spowoduj, ze ta java zadziala (ja nie
> mam pojecia co jest nie tak), a pozniej sie zajmij manualami.

Mam nadzieje ze te "sugerowanie" nie miało być złośliwe bo delikatnie tek
zabrzmiało.
Moje pytania (na javie to sie niestety za bardzo nie znam) nie trafiły chyba
na nieodpowiednią grupe?

Wracając do tematu.
Zrobiłem małego commita.
Teraz działa ale nie tak od razu (testowałem tylko na mozilla-firefox) i nie
działa niestety z pluginem umieszczonym
w /usr/lib/mozilla-firefox/plugins/libjav....
Skopiowałem go wiec do katalogu javy, tego plugina z katalogu firefoxa
skasowałem i następnie:

sudo ln-s /usr/lib/java/jre/plugin/i386/mozilla/libjavaplugin_oji.so  \
/usr/lib/mozilla-firefox/plugins/

Teraz działa.
dlaczego tak to ja nie wiem.
Niech ktoś to przejrzy.