czcionki again

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Pon, 28 Cze 2004, 15:17:59 CEST

On Monday 28 June 2004 14:23, Przemysław Maciąg wrote:

> Pamietam, ze KDE mialo taki fajny 'windziany ficzer'. Nalezalo wybrac w
> ustawieniach czcionek 'bez AA', zapisac i zamknac kcontrol. Potem
> uruchomic go ponownie, wlaczyc AA, zapisac i zamknac i zaczelo dzialac..
> ;-)
>
> Moze pomoze.

Zapomniałes o b. waznej rzeczy - trzeba jeszcze splunąć przez lewe ramie i
odpukać w niemalowane ...

Kochani, zadałem sobie trud i przeczytałem ten watek od początku do końca -
niestety - mimo dobrych checi nie rozumiem o co własciwie chodzi. Czy to jest
zgłoszenie buga (gdzie testcase, gdzie ew. screenshoty?), czy tez takie sobie
gaworzenie o fontach w linuksie, magii etc? Jezeli to drugie - ntg.

Pozdrawiam

--
Adam Gorzkiewicz