SPECS (SAS_26): kernel.spec - initial version based on PLD kernel....

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pon, 28 Cze 2004, 19:43:44 CEST

On Mon, 28 Jun 2004, Wojciech 'Sas' Cieciwa wrote:
> Potrzebuje kernela do kilku(nastu) maszyn - chce trzymac sam kernel.spec
> w CVS ... Jesli przeszkadza, moge zabrac i trzymac gdzies u siebie...

Jej - a tu znowu tak osobiście to bierzesz.

Nie, nic nie przeszkadza. Chciałem po prostu wiedzieć co to jest.

Na przyszłość: lepiej opisuj przy starcie speca/brancha :)

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski