CVSROOT: users - dodalem jid'a, @pld-linux.org tez bylby mile widz...

Łukasz [DeeJay1] Jernaś deejay1 w nsj.srem.pl
Pon, 28 Cze 2004, 22:34:58 CEST

Dnia Mon, 28 Jun 2004 11:20:48 +0200
Mariusz Mazur <mmazur w kernel.pl> nabazgrał:

> I wszędzie by musiał łazić z dyskietką z tym kluczem? :)

Przy czym ilość dyskietek jest proporcjonalna do ilości odwiedzanych
stacji (przebytych metrów). Średnio 1/80 wszystkich dyskietek na
kilometr pada w moim przypadku :P

--
Łukasz [DeeJay1] Jernaś
"PLD wspiera tych uzytkownikow, ktorym PLD dziala." - djurban