SPECS: w32codec.spec - up to 2004026 - some fix

pbern@pbern.biz pbern w pbern.biz
Pon, 28 Cze 2004, 23:13:56 CEST

On Mon, 28 Jun 2004, Piotr Szyma?ski wrote:

> Hi,
> Michal Kochanowicz (Monday 28 June 2004 19:45):

> I nie sa,
> /usr/lib/codecs (w32codec-1.0-2wla)
> 27,223,600 bajtów w 105 plikach
> po tym update:
> 26,319,840 bajtów w 103 plikach
prawdopodobnie w nowym archiwum brakuje zawartosci QuickTime extra, obok
ktorego mozemy przeczytac:  	3ivX, ZyGo, etc, not supported.

wzglednie mozna dodac codeki dedykowane alphie i ppc bo takie takze
wystepuja.

Pozdrawiam
Pawel Bernadowski
GG 3377, email kontakt w pbern.biz