havner: java-blackdown.spec

Konopko Grzegorz btower w osiedle.net.pl
Wto, 29 Cze 2004, 10:03:49 CEST

> Mylisz sie, konqueror korzysta z binarki java, da sie w ustawieniach podac
> zaden plugin nie jest potrzebny.
Tak.
Z konquerorem masz racje. Zapomniałem o tym zupełnie a zmyliło mnie to że
konqueror rozpoznaje wtyczki dla netscape i pokazuje to w ustawieniach.

> Nie wiem tylko czemu ten 1.4.2 tez mi
> segfaultuje. 1.4.1 segfaultowalo, dlatego do 1.4.2 upgrade zrobilem. Teraz
mi
> tylko java-sun dziala (tez trzeba bedzie firefox'a zrobic).

A jakie jajko? Mi też kiedyś na jednym nie chciała java smigać.
To znaczy sagfaulci, ale juz nie ten sam błąd co wczesniej?
W każdym razie 1.4.2 u mnie działa dość stabilnie.