PLD-doc: uid_gid.db.txt - update for services

Konopko Grzegorz btower w osiedle.net.pl
Wto, 29 Cze 2004, 16:52:02 CEST

> "UMASK 077" w /etc/login.defs? Domyślnie jest 022.

No tak.
Chodzi mi o to ze domyslnie wydaje sie bardziej logiczne aby było 077, poza
tym w manualu pisze ze domyślnie jest własnie 077 a w /etc/login.defs nie ma
UMASK ustawionego. Cały czas mówie o AC.

Cytuję:

       UMASK (number)
              The  permission mask is initialized to this value. If not speci-
              fied, the permission mask will be initialized to 077.

--
Dobry duchu renowacji... wroc nam sily po libacji.