SPECS: glibc.spec - alpha update: [...]

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Wto, 29 Cze 2004, 18:48:44 CEST

On Tue, Jun 29, 2004 at 04:26:15PM +0000, qboosh wrote:
> Author: qboosh                       Date: Tue Jun 29 16:26:15 2004 GMT
> Module: SPECS                         Tag: HEAD
> ---- Log message:
> - alpha update: tls builds now, nptl is possible (but untested)

tls to przy okazji - ale w wersji dla Ac (bez tls i nptl) wreszcie też
już się buduje.

Pozostaje program nie działania tego glibca na i686 i sparcu[1] (tzn.
losowe SEGV podczas używania nowo zbudowanej biblioteki i ld.so przy
budowaniu pakietu).
I jak to debugować?

[1] u mnie w obu przypadkach - jądro 2.4.26 z kernel24.spec.
Na builderze i686, gdzie też się nie buduje, jest 2.4.25, wygląda na bez
grsecurity, więc próba zwalenia winy na grsecurity się nie powiodła.