SPECS: glibc.spec - alpha update: [...]

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Wto, 29 Cze 2004, 22:34:45 CEST

On Tue, Jun 29, 2004 at 06:57:28PM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> mmazur dostal konto na builder th-alpha.
> Niech testuje :)

A propos, to gcc 3.4.1-pre już się buduje na alphie i sparcu, włącznie
z Adą. Ale nie sprawdzałem, czy jest w stanie potem przebudować siebie.
Natomiast Ada w gcc 3.3.x na alphie jest zwalona okrutnie. Przy -O2
w jednej funkcji zupełnie się rejestry poplątały (do innych były
zapisywane wartości, niż potem odczytywane). Z -O1 też nie działało
poprawnie, ale już nie szukałem konkretnego miejsca.

A przy okazji dorobiliśmy się częściowej obsługi Ady w gdb ;)