tc - coś się zmieniło?

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Śro, 30 Cze 2004, 14:35:35 CEST

On Wed, Jun 30, 2004 at 14:27:10 +0200, Maciej Świniarski wrote:

> nie powiem Ci dlaczego nowe jajko jest bardziej laskawe dla Twoich

Łaskawe?

> podsieci, ale "falki" sa zapewne efektem miejszego zapotrzebowania na
                                           ^^^^^^^^^
Ruch wychodzi POWYŻEJ ustawionego limitu.

> tak duze pasmo niz na te miejsze .. jesli sie tak czesno nie nasyca no
> to chyba dobrze co nie?

Nie. To jest łącze 3Mb/s i ma się nie wysycać powyżej 2,1Mb/s.
Jeszcze dwa dni temu do wykresu MRTG w godzinach szczytu mogłem
przyłożyć linijkę...
iptraf potwierdza te skoki - mi raz nawet pokazał 2450kb/s.
Aha, kolejki HTB.

Wygląda na to, jakby znacznie wydłużył się okres 'rozliczeniowy'.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/