freespace@ep09

undefine@aramin.net undefine w aramin.net
Pon, 1 Mar 2004, 01:48:37 CET

On Mon, Mar 01, 2004 at 12:39:11AM +0100, Marcin Bohosiewicz wrote:

> A nie mozna jak w RH dac i386, a tylko pakiety wymagajace i486/i586
> mialy by w tym drzewku i486.rpm/i586.rpm?
tak wogole - czy ma to az tak duzy sens?
i586 w ac w tej chwili zajmuje:
[undefine w ep09 dists]$ du -sk ac/PLD/i586/ ac/ready/i586 ac/test/i586/
2927184 ac/PLD/i586
411184  ac/ready/i586
4892    ac/test/i586

w ra:
[undefine w ep09 dists]$ du -sk ra/PLD/i586/ ra/ready/i586 ra/test/i586/
ra/updates/*/i586
2078908 ra/PLD/i586
212324  ra/ready/i586
110788  ra/test/i586
826580  ra/updates/general/i586
482880  ra/updates/security/i586

jak widac ac juz przeroslo objetosciowo ra ;) ale sumujac do kupy i586
zajmuje na ac ponizej 4GB. pesymistycznie zakladajac ze bedzie sie
rozwijac tak samo jak ra watpie by kiedykolwiek zajelo wiecej niz 5-6GB.
Czy poswiecenie takiej ilosci miejsca jest az takim duzym obciazeniem by
utrudnic zycie tym co jeszcze maja i586?

a co do zaoszczedzenia miejsca - mozna by chociazby polaczyc noarchy i
polinkowac je.. w tej chwili noarch.rpm w ac dla jednej arch zajmuje
360MB a troszke napewno jeszcze przybedzie. razy 8 architektur daje to
ponad 2.5GB zajetego niepotrzebnie miejsca... czyli prawie tyle co
zajmuje i586 ;)

btw - nie mam absolutnie nic przeciwko wykasowaniu np iso dla i586.
skrypty do generowania sa dostepne wiec kazdy zainteresowany wydaniem
tego moze sobie zrobic, a po co niepotrzebnie marnowac miejsce...

Robiles moze jakies statystyki odwolan do poszczegolnych arch na ftp?
ilosciowych i objetosciowych? Oraz ilosci ip sie do kazdej z nich
odwolujacych? Jakos nie wierze bym sam z ankrym uzywal i586 ;)

--
Andrzej Dopierała
Prywatnie.