SPECS (LINUX_2_6): eagle-usb.spec RB: kernel-source

Marcin Krzyzanowski krzak w linux.net.pl
Pon, 1 Mar 2004, 13:03:35 CET

Użytkownik Jakub Bogusz napisał:

> No nie, po to jest kernel-module-build, żeby nie wymagać kernel-source.

ale wymaga.

> Jeśli tam coś jeszcze jest potrzebne, to trzeba dodać.

nie wiem co, nie mialem czasu przyjrzec sie temu co dostarcza
kernel-module-build, a chce miec budowalne eagle-usb.spec.

Pozdrawiam

--
Marcin Krzyżanowski
http://krzak.linux.net.pl