freespace@ep09

undefine@aramin.net undefine w aramin.net
Pon, 1 Mar 2004, 17:48:46 CET

On Mon, Mar 01, 2004 at 05:22:57PM +0100, Paweł Sikora wrote:

> moj kumpel pisze projekt na uczelni dla dziekanatu.
> dosc spora aplikacja oparta na servletach.
> jako serwer testowy dostali i586 :>
> sam tomcat startuje z 10min :>
> maja chlopaki gumowa cierpliowsc :)
zapasowy serwer novelowski w czesci pracowniczej mojego wydzialu to
486/128MB ram. I ciagle dziala. Glowny serwer dziekanatowy to jakis
starozytny redhat na i586. Takoz dziala.
U mnie mam na szczescie stosunkowo mlody sprzet - z starszych maszynek
oprocz dwoch sal z pentiumami zostaly mi jedynie 2 serwery na i586 - z
dhcp i routerek ipv6. Tylko ze ja nie moge wybrzydzac - musze
wykorzystac jak najlepiej to co mam.

--
Andrzej Dopierała
Prywatnie.