freespace@ep09

robert j. wozny speedy w ziew.org
Pon, 1 Mar 2004, 18:38:34 CET

Quoting Sergiusz Pawlowicz <ser w pld-linux.org>:

> No właśnie mówię, że i586 służy wyłącznie psychodelikom.

czego to nie mozna sie dowiedziec...
najpierw, ze jest poryty... bo mam rozgrzebane OOo, potem ze jestem
psychodelikiem, bo uzywam i586...

khm.. a kim bede jutro... kto to wie..

PS. aby uproscic to:
 - uzywam powerpc 601 (pm8100/80)
 - uzywam m68k (centris 610)
 - uzywam mips ip12 (sgi)
 - uzywam kernela 2.0.xx
 - mam pod soba maszyny z systemem sco unix

znaczy, ze juz powinienem czekac, na panow w bialych kitlach ?

--
robert j. wozny
... Zycie biegnie wahadlowym ruchem miedzy bolem i nuda,