SPECS: vsftpd.spec - /home/services/ftp -> /srv/ftp

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Pon, 1 Mar 2004, 20:10:48 CET

Dnia pon 1. marca 2004 19:39, Paweł Sikora napisał:

> http://www.pathname.com/fhs/pub/fhs-2.3.html#SRVDATAFORSERVICESPROVIDEDBYSY
>STEM
Nawet nie wiedziałem, że to nie jest publikowane jako propozycja, a jako
standard - tyle czasu było jako prropozycja standardu, że przestałem tam
zaglądać, w nadziei, że nigdy tego nie opublikują jako standard

> /srv/ftp jako miejsce dla plikow anonimowego ftpa
> jest IMHO jak najbardziej na miejscu.
Ok - ścieżka krotsza, niz /home/services/ftp - mnie się podoba, ale nie
podoba, że jest to kolejny raz zmieniane. Dobrze, żeby to nie było tylko
Twoje zdanie, a zdanie, powiedzmy umownie, większości developerów (albo
jednego kloczka). I nie to, że się czepiam, ale nie chcę, żeby ścieżki były
co chwila zmieniane i, co gorsza, różniły się pomiędzy poszczególnymi
serwerami np. ftp - po to wyżej wymieniłem wszystkie dotychczasowe
lokalizację, żeby uzmysłowić bałagan i brak konsekwencji. Natomiast będę
czepiał się, że takie zmiany są robione na zasadzie "dziobania po jednym
specu" - ustalić,  co, gdzie ma być i zrobić za jednym zamachem wszystko (a
przynajmiej całą grupę serwerów, np. ftp)
> tam leza dane serwowane przez system *wszystkim* uzytkownikom.
> do ustalenia jest tylko kwestia czy ma byc to /srv/ftp, czy
To najpierw ustalic, a potem zmianiać - j.w.

--
Tomasz Wittner

$(YOUD_NEVER_GUESS_THIS_VARIABLE_NAME_HAHA)
http://freshmeat.net/articles/view/889/