freespace@ep09

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Pon, 1 Mar 2004, 22:14:07 CET

robert j. wozny wrote:

> czego to nie mozna sie dowiedziec...
> najpierw, ze jest poryty... bo mam rozgrzebane OOo, potem ze jestem
> psychodelikiem, bo uzywam i586...
>
> khm.. a kim bede jutro... kto to wie..
>
> PS. aby uproscic to:
>  - uzywam powerpc 601 (pm8100/80)
>  - uzywam m68k (centris 610)
>  - uzywam mips ip12 (sgi)
>  - uzywam kernela 2.0.xx
>  - mam pod soba maszyny z systemem sco unix
>
> znaczy, ze juz powinienem czekac, na panow w bialych kitlach ?
Chyba nie musisz. Wy jestescie wszyscy uczuleni na serka, tak jak na
kloczka i jeszcze kilku innych... Czego by nie powiedzial, to zawsze
puscicie mu jakiegos flamea.

Przed dyskusja o usuwaniu architektur warto sie IMHO zastanowic czy nie
mozna inaczej zalatwic wiecej miejsca (porawienie automatyki, zeby
linkowalo noarch'y wydaje sie lepszym rozwiazaniem).

Jesli to nie wystarczy to nalezy przetestowac roznice w wydajnosci (albo
poszukac gotowych testow) i jesli okaze sie, ze sa niewielkie to wtedy
dopiero przemyslec kasowanie archu. Potem przemyslec jeszcze raz, bo
jakkolwiek by to glupie nie bylo, to dodatkowe archy ladnie wygladaja w
statystykach/ladnie wygladaja na FTP/sa h4k13rsk13/dzialaja analogicznie
jak fujarka.sh.*

Kto podejmuje sie przygotowac testy wydajnosci dla kompilacji na rozne
arch (a moze takze z roznymi optflagami - moze byc przydatne tez w
innych sporach)? Potrzebna osoba kompetentna (wiec ja sie nie nadaje,
ale mysle, ze conajmniej kilka tu takich jest) i majaca sporo czasu.

*) Wszystkie skreslic (jako irracjonalne)

--
z wyrazami szacunku,
Jakub Piotr Cłapa