SPECS: vsftpd.spec - /srv/ftp -> /home/services/ftp

Paweł Sikora pluto w ds14.agh.edu.pl
Wto, 2 Mar 2004, 09:19:09 CET

On Tuesday 02 of March 2004 06:34, Tomasz Wittner wrote:

> 1. Jaki ma sens zmienianie położenia definicji makr tego rodzaju?

sens ma taki, ze jak otwieram speca, to odrazu widze,
ze sa jakies definicje na kotrych opiera sie spec.
nie musze przewijac czasem kilku ekranow i szukac %define.

> Zdaję się, że w reszcie specy tego typu %define są właśnie
> umieszczene za preambułą i przed %description.

raz sa przed preamula, raz po %description.

> 2. Po co ten "ascii art" w postaci dwóch '#' ?

tak mnie kiedys poinstruoowal Jakub, zeby zamiast pustych linii
wpisywac #, bo puste lubia znikac podczas dostowania speca.
tak samo powinny byc obudowane bcondy przed preambula.
ponizej preambuly juz znakow # nie stosuje.

  then Linux is Dolby Digital and all the music is free...