freespace@ep09

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Wto, 2 Mar 2004, 13:00:01 CET

On Tue, 2 Mar 2004, Sergiusz Pawlowicz wrote:
> [...]

Ostatni raz się wyłamię...

> a wystarczy przeciez tylko nieco bardziej sie zastanowic, jak niewiele
> (jesli w ogole) daje optymalizacja na i586...

Nie interesuje mnie ile daje (nigdy nie mówiłem, że mnie interesuje, więc
nie chrzań mi o czytaniu ze zrozumieniem). Interesuje mnie jak zapewnisz
upgrade z i586 na i386 bez ręcznego przeinstalowywania wszystkich
pakietów... Teraz to ty nie czytasz ze zrozumieniem, bo pisałem o tym.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...