freespace@ep09

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Wto, 2 Mar 2004, 14:31:52 CET

On Tue, 2 Mar 2004, Jan Rekorajski wrote:
> Nie, serio? No popatrz to jakim cudem mi sie do tej pory udawalo robic
> upgrady i686->athlon i athlon->i686 i i586->i486? Cuda jakies panie, no
> cuda...

ile razy tam było --force --nodeps? Poza tym - przechodzisz _dobrowolnie_
na _lepszą_ architekturę...

Zauważ, że i586 to przeważnie serwery, które chodzą długo i chwalebnie. W
ten sposób pozbawiasz się update-ów albo też musisz przechodzić przez
jakieś voodoo ręcznego upgrade, przy którym dużo może się wywalić...

Moja propozycja jest taka (jeżeli już naprawdę ktoś chce zrezygnować...),
żeby w następnej wersji XX po AC (PO od Polon????) _zapowiedzieć_
wcześniej z jakich arch rezygnujemy i wtedy ich od początku nie wspierać.
I wtedy możnaby pokusić się o zlikwidowanie i386 oraz i586, a zostawić
i486, które wydawało się być uzasadnione (ktoś o glibcu, czy gcc wspominał
jakiś czas temu). Poza tym - starociem to jest tak naprawdę właśnie
i386... Ale to tylko taka bardzo luźna propozycja pod rozwagę...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...