freespace@ep09

Wto, 2 Mar 2004, 14:40:07 CET

Dnia Tuesday 02 of March 2004 14:31, Paweł Gołaszewski napisał:

> Moja propozycja jest taka (jeżeli już naprawdę ktoś chce zrezygnować...),
> żeby w następnej wersji XX po AC (PO od Polon????) _zapowiedzieć_
> wcześniej z jakich arch rezygnujemy i wtedy ich od początku nie wspierać.
> I wtedy możnaby pokusić się o zlikwidowanie i386 oraz i586, a zostawić
> i486, które wydawało się być uzasadnione (ktoś o glibcu, czy gcc wspominał
> jakiś czas temu). Poza tym - starociem to jest tak naprawdę właśnie
> i386... Ale to tylko taka bardzo luźna propozycja pod rozwagę...
W nest jest teraz tak:
i386 - -march=i386 -mcpu=i686
i586 - wylecialo
i686 - po staremu
athlon - w trakcie wylotu
ppc - po staremu
alpha - po staremu

co do problemow z libstdc++ na i386 to jest to już nieaktualne.
--
Arkadiusz Miśkiewicz     CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org, 1024/3DB19BBD, JID: arekm.jabber.org, PLD/Linux