freespace@ep09

Paweł Sikora pluto w ds14.agh.edu.pl
Wto, 2 Mar 2004, 15:59:04 CET

On Tuesday 02 of March 2004 14:31, Paweł Gołaszewski wrote:

> Moja propozycja jest taka (jeżeli już naprawdę ktoś chce zrezygnować...),
> żeby w następnej wersji XX po AC (PO od Polon????) _zapowiedzieć_
> wcześniej z jakich arch rezygnujemy i wtedy ich od początku nie wspierać.

popieram na calej rozciaglosci.
niech to bedzie ewolucja, a nie rewolucja :)

> I wtedy możnaby pokusić się o zlikwidowanie i386 oraz i586, a zostawić
> i486, które wydawało się być uzasadnione (ktoś o glibcu, czy gcc wspominał
> jakiś czas temu). Poza tym - starociem to jest tak naprawdę właśnie
> i386... Ale to tylko taka bardzo luźna propozycja pod rozwagę...

osmiele sie zaproponowac usuniecie i[356]86
i pozostawienie w ich miejscu -march=i486 -mcpu/mtune=i686.
dolne ograniczenie 486 ze wzgledu na fragmenty glibca
(np. tls/nptl) oraz np. sterowniki dri do x'ow.
kto by chcial wyciagnac max. z i586 niech zostanie przy AC.

  then Linux is Dolby Digital and all the music is free...