SPECS: ipsec-tools.spec - build with llh, strict internal deps - m...

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Wto, 2 Mar 2004, 16:08:37 CET

Dnia wto 2. marca 2004 15:25, Mariusz Mazur napisał:
> On Tuesday 02 of March 2004 11:24, Paweł Sikora wrote:
> ---ciach---
>
> Kiedyś mówiłem o ustandaryzowaniu bcondów
Pamiętam.
> i chyba wreszcie się za to wezmę.
Najlepiej zaczynając od spisania zasad w PLD-doc, np.:

%bcond_with[out] docs - build with/without additional documentation or
documentation in alternative format (.ps, .pdf, .html, .tex), very often
generated during build process, demanding additional BR e.g. tetex, ... .

Mam nadzieję, że jeżeli powstanie taki dokument, to będzie on w lepszej formie
graficznej, merytorycznej, językowej itd., itp.

--
Tomasz Wittner

$(YOUD_NEVER_GUESS_THIS_VARIABLE_NAME_HAHA)
http://freshmeat.net/articles/view/889/