xfree86-4.4

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Wto, 2 Mar 2004, 20:21:37 CET

On Tue, Mar 02, 2004 at 01:10:38AM +0100, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Przed chwilą przeczytałem na dri-devel, że licencja bibliotek XFree pozostaje
> po staremu więc jeśli to jest prawdą to nie ma się czym przejmować bo
> właściwie tylko biblioteki X są dla nas istotne w kwestii licencji.

Niedawno na xfree86.org pojawiło się FAQ z takim wyjaśnieniem (dzisiaj
zobaczyłem, "last updated" było z końca lutego).

Jeszcze trzeba sprawdzić, czy licencja dotyczy wyłącznie stricte
klienckich bibliotek (do X-protokołu), czy całości xc/lib.
Bo np. libXfont parę programów używa, a ta biblioteka służy do
"komunikacji" z lokalnymi plikami, a nie X-serwerem.

Jeśli tu też nie będzie problemu, to chyba można 4.4.0 dać na HEAD.