Problemy z kernelem 2.6.3-14

Jacek Rzęsista jasio w jcentrum.net
Wto, 2 Mar 2004, 22:01:29 CET

Zauważyłem 2 niepokojące objawy związane z siecią:
- nfs - zamonotowane zasoby są raz widoczne raz nie - czasami wystarczy
zaczekać chwilkę i juz jest OK, a czasami trzeba zrobić nfsfs restart.
- samba - wygląda na to, że stacja nie rejestruje sie w podanym w konfigu
serwerze wins i w ogóle (nawet po wyłączeniu winsa) nie widać jej w grupie
roboczej; jak wyszukam bezpośrednio po nazwie netbiosowej - to dopiero wtedy
jest znajdowana; w konquerorze nie działa przeglądanie smb:/
Jako porównanie służy mi kernel 2.6.0-1.9 na którym to wszystko działa. Jeżeli
potrzeba - służę dalszymi szczegółami.
--
Jacek Rzęsista
GG 61213