pld-linux.org, link do pobrania PLD

Marcin Krzyzanowski krzak w linux.net.pl
Śro, 3 Mar 2004, 10:17:06 CET

Użytkownik Marek Ciesielski napisał:

> Czasami mnie troszke denerwujesz - płaczesz że coś nie jest zrobione a
> wystarczy pare "kliknięć" myszą i samemu można to zrobic...

czasami tak, a czasami nadal nie jest zrobione, jak bym wiedzial jak to
bym zrobil. I nie mowimy o informacjach na www ktore sa ukryte i tutaj
moje zdanie sie nie zmienia, jest tam wiele ciekawych tekstow ktore
znajdziesz jesli trafisz w haslo w polu szukaj, ale czasami chce sie
poczytac, ot tak, nie tylko to czego szukam, ale i to co moze mnie
zainteresowac.

--
Marcin Krzyżanowski
http://krzak.linux.net.pl