freespace@ep09

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Śro, 3 Mar 2004, 11:55:16 CET

On Tue, 2 Mar 2004, Jan Rekorajski wrote:
> Z automata palcowego ALE bez rzadnych problemow. Po prostu rpm -Uvh czy
> poldek -i i szlo, tyle ze musialem co najwyzej zrobic -U perl*.

I właśnie do tego zmierzam. Tego nie można robić w trakcie danej "linii
produkcyjnej". Tak jak napisałem - z następną serią możemy ogłosić, że
danej arch nie wspieramy i będzie elegancko, ludzie nie zostaną z ręką w
nocniku nie śledząc list, etc.

Jakie architektury by miały wylecieć, jakie zostać - temat na oddzielną
rozmowę.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...