[AC] Budownaie kernela-2.6.x na maszynie SMP

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Śro, 3 Mar 2004, 17:39:29 CET

Użytkownik Stacho Pal napisał:

>Chciałem sprawdzić co to HT warte, IMHO q*** warte! ;)

Nie wiem jak na zwykłym PIV, ale na 2 x Xeon robię:

export MAKE="make -j4" i zasuwa na obu prockach po dwa wątki HT na
każdym, ale myślę, że zysk jest z drugiego fizycznego procka niż z HT,
samo HT da może kilka procent przyspieszenia, ale nie mam jak sprawdzić.

Pozdrawiam

    Artur