[AC] qtparted.spec

Andrzej Zawadzki zawadaa w wp.pl
Śro, 3 Mar 2004, 19:38:41 CET

Musiałem w notebooku zmniejszyć partycję ntfs i zapragnąłem wykorzystać
graficzny qtparted.
Tylko, że ten w cvs jest pod stare qt.
Zmieniłem trochę speca - nie znam się na tym za bardzo.
Do funkcjonalności dodałbym jeszcze zależność od:
ntfsutils
xfsutils
jfsutils
(teraz są tylko w BuildReq), a reiser jest w Req...

I nie wiem co z applink - nie wiem jak to "wsadzić" ;-)

Generalnie to działa prawie ekstra - źle mi skaluje pasek partycji.
NTFSa pomyślnie zmniejszyłem :-)

--
Andrzej Zawadzki