[AC] qtparted.spec

Paweł Sakowski pawel w sakowski.eu.org
Śro, 3 Mar 2004, 19:57:12 CET

> Do funkcjonalności dodałbym jeszcze zależność od:
> ntfsutils
> xfsutils
> jfsutils
> (teraz są tylko w BuildReq), a reiser jest w Req...

A potrzebne są zawsze, czy tylko jak używasz qtparteda do działań na
{nt,x,j}fs? W drugim przypadku zależność jest niewskazana.

> I nie wiem co z applink - nie wiem jak to "wsadzić" ;-)

Tak samo jak w acroread.spec (i wielu innych).

| Paweł Sakowski <pawel w sakowski.eu.org>            Never trust a man  |
|                            who can count up to 1023 on his fingers.  |