SPECS (LINUX_2_6): kernel.spec - _rel 0.7, - cset-20040303_0709, -...

Wojciech 'Sas' Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Śro, 3 Mar 2004, 20:53:54 CET

On Wed, 3 Mar 2004, Mariusz Kryński wrote:

> IMQ nie da się zbudować poza kernelem - modyfikowana jest jakaś
> struktura w shbuff.h, z esfq nie było by chyba problemu.
>
> Budowanie modułów poza kernelem jest o tyle niedobre, że upgrade kernela
> pociągał będzie koniecznośc przebudowywania tych modułów...

Ale budowanie razem z kernelem powoduyje przebudowywanie niemal non-stop
Wprawdzie tarz i tak kernel sie przebudowywyuje czest ale docelowo trzebab
bedzie przyjac np. 2.6.4-0.5 za baze i dostosowywac okolokernelowce do tego

z drugiej strony. np na grzyba m nvidia, skoro mam Matroxa ?

					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}