host i iconv

Paweł Sakowski pawel w sakowski.eu.org
Śro, 3 Mar 2004, 21:52:42 CET

> Chcialem zapytac czy problem z niedzialajacym host bez iconv jest juz
> jakos rozwiazany czy nadal upieramy sie ze powinno dzialac, chociaz
> rzeczywistosc jest inna ?

Stanęło chyba na tym, że program na dzień dzisiejszy wymaga iconv i
potrzeba robić sztuczki[*], żeby zadziałał bez. Ja bym był za tym, żeby
dopisać Req: iconv. Przynajmniej do czasu aż Ktoś(tm) nauczy hosta
reagować poprawnie na brak iconva.

[*] LANG=C host "$@"

| Paweł Sakowski <pawel w sakowski.eu.org>            Never trust a man  |
|                            who can count up to 1023 on his fingers.  |