SPECS (DEVEL): libsigc++.spec (REMOVED) - 1.9.x has been merged to...

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Czw, 4 Mar 2004, 11:38:09 CET

Użytkownik qboosh napisał:
> Author: qboosh                       Date: Thu Mar  4 10:27:24 2004 GMT
> Module: SPECS                         Tag: DEVEL
> ---- Log message:
> - 1.9.x has been merged to HEAD

Przyznam, że nie znam się specjalnie na tym, ale czy to zachowa
kompatybilność z libsigc++ 1.2.x ? Narazie do przebudowy jest wszystko z
seri g*mm - tylko nie wiem czy się zmieli libsigc++ 2 z gtkmm 2.1.x, nie
wiem jak z aplikacjami.

Pozdrawiam

	Artur

--
Well I've totally had enough of all your pretty, pretty speeches
Recieve your punishment expose your throats to my righteous