SPECS: kernel-net-eplip.spec - cleanups/unifications

Czw, 4 Mar 2004, 14:15:03 CET

Wojciech 'Sas' Cieciwa wrote:

> a LINUX_2_6 jest do czego ????

Dla rozwoju ciaglego kernela 2.6 ?
Bo jak nie, to nie mam zielonego pojecia... pewnie do likwidacji ;)

Nie wiem jakie zalozenia przyjmuje w tej kwestii RM Ac, ale ja z zasady nie
pozwalam na puszczanie zlecen z innych branchy niz RA-*.
Moze bedzie kiedys RA-KERNEL_2_6 ... ;)

  phone (48)(58) 347 14 61