SPECS (DEVEL): XFree86.spec - Starting to separate corn from chaff

Czw, 4 Mar 2004, 18:42:09 CET

Adam Gorzkiewicz wrote:
[...]
> Ponawiam pytanie:
> Jaki jest sens trzymania "X Windows System, version 11 release 6, and relat=
> ed=20
> files" w prefixie innym niz /usr ?
> Jezeli odpowied=BC brzmi "zeby by=B3a mozliwo=B6=E6 wsp=F3=B3istnienia w sy=
> stemie kilku=20
> niezale=BFnych implementacji X Windows System, version 11 release 6", czy j=
> akos=20
> tak to:
> Bardzo prosz=EA o wyja=B6nienie mi, 1) na czym taka koegzystencja konkretni=
> e=20
> [...]

Ja w tej chwili widze tylko tyle, ze umozliwia ro wspolistnienie np.
"X Windows System, version 11 release 6" z
"X Windows System, version 11 release 7" lub
"X Windows System, version 11 release 5"

  phone (48)(58) 347 14 61