Makefile i makra RPM

Pawel Wilk siefca w gnu.org
Czw, 4 Mar 2004, 21:14:50 CET

hej,

robię pakieta, niespodzianka..

w każdym razie w jednym Makefile jest taki zapis:

-DRELEASE="\"`uname -r`\"" -DHARDWARE="\"`uname -m`\""

jak elegancko wyciągnąć te informacje z tego co mu przekazują makra RPM
poprzez CFLAGS ?

wcześniej było jeszcze -D`uname -s` ale to na -DLinux podmieniłem.

chodzi mi o to czy mogę wyciągnąć te informacje ze speca jakoś
dopisując coś przy makrze make, etc. aby to mi się nie uzależniło od
buildera, ale jakoś elegancko poszło. w przypadku uname -m to pewnie
jakimś sedem czy awkiem sobie wezmę z CFLAGS, ale wersja kernela to
chyba trzeba będzie w specu do make dodać definiując na stałe
jakieś makro dla jakiego to kernela.. ktoś ma jakieś pomysły?

--
siefca