mozilla-firefox-lang-pl-0.8-0.3

undefine@aramin.net undefine w aramin.net
Czw, 4 Mar 2004, 22:24:30 CET

On Thu, Mar 04, 2004 at 07:52:32PM +0100, Grzegorz Konopko wrote:
> Donoszę że działa (pobieżnie sprawdzałem ale działa) tym nie mniej:
ee.. no... ten tego.. niedzialajace rzeczy to na DEVEL sie wrzuca ;)

> /var/tmp/rpm-tmp.95520[2]: cd: /%{_chromedir} - No such file or directory
fixed...
chociaz w sumie to jest zle zrobione... Jak juz to w triggerze powinno
sie znalezc :/ A sam plik jako conf... mam nadzieje ze na builderach
nie wyladowalo? specjalnie bylo niecalkowite release... ;)

> Zainstalowałem binarkę mozilli z www.firefox.pl i ta ma o wiele ładniejsze
> czcionki w panelu, większe i wyraźniejsze.
> Czy ten spec powstał w sposób taki jak opisany na:
> http://beta.firefox.pl/others/pl-packages/0.8/guide.html
nie ;)
nie sa usuwane zasoby us.
W sumie moze dobrym pomyslem by bylo wydzielic z mozilla-firefox zasoby
us do mozilla-firefox-lang-en i dac wzajemne obsoletes dla lang-pl i
lang-us? i tak mozna uzywac tylko jednych...
kto sie nudzi? :P

--
Andrzej Dopierała
Prywatnie.