SPECS: mozilla-firefox-lang-pl.spec - cosmetic - where are firefox...

undefine@aramin.net undefine w aramin.net
Czw, 4 Mar 2004, 22:31:14 CET

On Thu, Mar 04, 2004 at 10:19:48PM +0100, Jakub Bogusz wrote:

> No nie... to co to, instalacja jednoużytkownikowa???
coz.. mozna to tak traktowac ;)

co nie zmienia faktu ze mozliwosc zainstalowania polskich lang powinna
byc. Dla przykladu u mnie na uczelni mam jedynie dwoch obcojezycznych
ktorzy ni w ziab po polsku. reszta polski zna... a wiekszosc z polskich
angielskiego niet :P

> Ktoś(TM) musiałby wystąpić o taką zgodę (tylko znowu - na kogo?).
hm.. ostatnio cos byla mowa na temat kogos od public relations...
może on?

> Albo trzeba pomyśleć nad naszymi nazwami dla tych pakietów...
pldfox? ;)
poldzilla? :>

--
Andrzej Dopierała