mozilla-firefox-lang-pl-0.8-0.3

undefine@aramin.net undefine w aramin.net
Pią, 5 Mar 2004, 11:40:48 CET

On Fri, Mar 05, 2004 at 11:18:19AM +0100, Jakub Bogusz wrote:

> Dalej źle. Cały czas chodzi o to, że język interfejsu to ustawienie dla
> _użytkownika_, nie _systemu_.
super.

> Jeśli program tego nie obsługuje, to nie nadaje się do użytku
> w środowisku wieloużytkownikowym.
> Jeśli nie ma takiej opcji, to trzeba ją dodać w pakiecie dystrybucyjnym.
dobra.
a kto ją doda? ;)
i czy to czasu aż ktoś jej nie doda ma pakietu nie być/ma być tylko w
wersji en?
imho to absurd... lepiej chyba zrobić oddzielne lang-packi. Jak ktos
chce mieć wersję pl instaluje polskiego packa. Ktoś chce mieć wersję en
- instaluje polskiego... Wiem że to proteza, ale lepsza taka proteza niż
jej brak i dostępna jedynie wersja en...

--
Andrzej Dopierała
Prywatnie.