freespace@ep09

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pią, 5 Mar 2004, 17:36:32 CET

On Mon, Mar 01, 2004 at 20:27:58 +0100, Jacek Rzęsista wrote:

> Co, jak się OO uruchamia dłużej niż 5 sekund, to znaczy że nie działa ? Ja
> kjuż się uruchomi, t odziała normalnie :)

Zapytam teraz absolutnie poważnie: widziałeś kiedyś na oczy TextMakera
lub Microsoft Office? Bo widzę tylko takie możliwości:
- nie widziałeś i nie wiesz, co znaczy normalnie względem szybkości,
- nie widziałeś i wyłączyłeś antyaliasing, zatem nie wiesz, co znaczy
  normalnie względem wyglądu,
- kompletnie nie znasz się na sprzęcie i te 500MHz to wyczytałeś ze
  starej naklejki na obudowie, bo pod maską siedzą przynajmniej 2GHz.
A, jeszcze jedna możliwość - MSO używałeś na 486.

Proszę mi tu nie pieprzyć, że OO da się rozsądnie używać poniżej 1GHz,
skoro samo wyświetlenie menu kontekstowego daje opóźnienia rzędu 0.5
sekundy (maksymalnym opóźnieniem dla usług interaktywnych jest 150ms).

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/