freespace@ep09

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pią, 5 Mar 2004, 18:58:23 CET

On Fri, Mar 05, 2004 at 17:58:19 +0100, Sergiusz Pawlowicz wrote:

> Zauważ, że to tylko nest, i że to po prostu efekt tego, że
> nie mamy zasobów na athlona. Dasz builderek, będzie nest/athlon.

Nie chodzi mi o samo wywalenie tego, mimo że używam i nie do końca mi
się to podoba, ale powiedzmy że jestem w stanie przyjąć argumentację.

Mówię o trybie, w jakim się to odbyło - sam dowiedziałem się o tym od
dwóch użytkowników PLD, a oni nie przeczytali tego na stronie czy liście
dyskusyjnej, a w komunikacie poldka. I to wyglądało jak wywalenie
wsparcia dla athlona w ogóle.
Zapytasz - dlaczego używają nesta? - bo w Ac brakuje póki co części
pakietów, Ac po prostu jeszcze nie ma.

Taki krok powinien być:
a) zapowiedziany,
b) odłożony na czas uzupełnienia drzewka Ac.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/