mozilla-firefox-lang-pl-0.8-0.3

undefine@aramin.net undefine w aramin.net
Pią, 5 Mar 2004, 21:22:10 CET

On Fri, Mar 05, 2004 at 06:33:16PM +0100, wrobell wrote:

> ale jak już mozilla/firefox będą miały odpowiednią funkcjonalność to posprzątasz
mozilli nie tykam. odkad jest firefox.. :>

> po sobie ten bałagan który zrobiłeś? :-P (bo z mojego doświadczenia wynika, że
> ten kto zrobił protezę, po sobie nie sprząta niestety...)
tylko gdzie widzisz balagan? chce wydzielic jedynie en zasoby do
podpakietu by umozliwic zainstalowanie wylacznie polskich zasobow. Gdy
bedzie mozliwosc wyboru runtime usunie sie jedynie obsoletes...
wydzielenie zasobow chyba niczemu nie przeszkadza? ;)
ale to nie dzisiaj, bo zaraz uciekam do znajomego a jak wroce.. jezeli
wroce...

--
Andrzej Dopierała
Prywatnie.