freespace@ep09

Sergiusz Pawlowicz ser w pld-linux.org
Pią, 5 Mar 2004, 22:42:14 CET

--->[Quoting Adam Gołębiowski <adamg w biomerieux.pl>:]

> Nic nie zostało udowodnione.

> Niby gdzie?

http://lists.pld-linux.org/index.cgi?19:man:59424:200403:pldcgjeghlakbgajdpki

1%  zysku  przy  stuprocentowym   obciążeniu  -  a  z  dużym
prawdopodobieństwem należy sądzić, ze  te maszyki nie są tak
obciążone,  bo  gdyby  były,  wówczas  dawno  już  zostałyby
wymienione na wielokrotnie  szybsze, czyli najtańsze obecnie
w sklepie.

Na tym  dyskusję kończę,  gdyż nie  mam siły  powtarzać tego
samego  dla  kumających  inaczej.  A RMF  niech  kupuje  dla
nieprzekonanych dyski.

Szkoda,  że ze  względu na  zbyt  dużą w  stosunku do  zysku
objetość dystrybucji, nie będziemy mieli kompletnego mirrora
W US, gdyż admini się tam popukali znacząco w głowy.

--
PLD Linux rulez